beckaf

Alla inlägg under september 2013

Av beckaf - 4 september 2013 22:28

Efter att ha haft fem dagar i vila har jag gått ut rätt hårt den här veckan. Återigen älskar jag att göra det eftersom jag har en sådan stark och explosiv kropp som klarar av det.

Idag vart det kombinerat pass med kondition. Först löpband, sedan ett hårt cx-pass och sedan två km snabbt på bandet igen.

Kommer sova som en liten griseknoe inatt :)
Jag skulle aldrig kunna ha ett jobb som gör mig stilla sittandes, som att stå i en butik och fläska på sig. Gud bevare mig! Mitt jobb och skola är så flexibelt, aldrig stilla, tack för det!

Mer uppdatering imorgon.
Puss


Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards