beckaf

Alla inlägg under september 2013

NEW

Av beckaf - 11 september 2013 21:33

Tänkte slänga upp lite bilder på allt fint jag fick med mig i klädväg och dylikt från Gbg :)


     

Älskar alla mina nya tjocka tröjor till hösten/vintern, min nya päslväst, två nya skor, två nya väskor, en plepumtopp, lite smått till mobilen, 7 nya jeans och massor av annat till hemmet.

Av beckaf - 10 september 2013 10:44

Idag är det föreläsning på Folkan hela dagen om migration. Ska luncha med pappa, sen ska jag hem! Nya ute-träningsskor på idag :)

Av beckaf - 9 september 2013 21:19

Skola hela dagen med föreläsningar, efter det inväntade jag min sparring-partner i vått och torrt - Linda! Först körde vi en och en halvtimme på special-crosstrainarna med tv, sedan 40minīs galen FuncGym Training. Nästan 700cal, 8 km och en nästan två timmars uppvärmning på högsta tramp, awesome! Nu är jag trött i ben och booooty ;) Kom hem och maten stod klar på bordet, hjärtat mitt. Nu dusch sen kommer jag krascha i säng efter att ha somnat senare än jag borde inatt!

#Fitnessforlife


Adam Lambert – Trespassing - Radio Edit


 

Av beckaf - 8 september 2013 20:54

Gokväll.. Nu sitter jag här igen och ska till att skicka in sista uppgiften innan jag ska ta ett bad med ansiktsmask och hårinpackning. Trött efter en lång helg med sena nätter och långa dagar!

Igår var jag och älskling först på flygfältet i Hudiksvall där dem körde Testīn Tune, helt otroligt att detta är vår första dragracing för i år, men vi har verkligen haft fullt upp och vart överallt denna sommar. Sedan åkte vi in på marknaden en sväng! Haha, vart kom allt folk ifrån? Det är ju som att vara hemma i sthlm och beställa en latte på TC, fast detta är hela hudiksvalls befolkning! Åh tänk, att man går ut in public i mjukisbyxor... Alltså, har inte människor här uppe någon stil? Jag blir lika förundrad varenda gång. Ah asså jag har fobi för människor som går ut bland folk på stan eller sånt i mjukiskläder. Det ser så trashy ut, åh vissa bor ju i sina. Urk! Skärpning!


Nu ska jag tappa upp ett bad, efter en till löprunda nu på kvällen i den friska kvällsluften, tog även fram tvåkilosībältena som man har på både armar och ben vid träning. Körde fast dem vid vristerna och kutade på!


 

Av beckaf - 8 september 2013 15:48

Galet varm löptur gjord, svetten ba lacka. Jag gillar att anpassa löpningen till mer utomhus än ett band på gymmet, för utomhus har jag bättre villkor att köra intervaller, som passar mig. Skogen och uppförsbackar är perfekta för intervaller och det finns mycket sådant här hemma.


#Shape #Fitnessforlife


 

Av beckaf - 8 september 2013 14:39

Här kommer (bättre sent än aldrig va?) en lite summering av mitt och hjärtats weekend i Göteborg. För att få plats med allt vart den en liten bunt med collage.


Onsdagen spenderades med goda vänner, kaffe, whiskey, cider & god mat.



Torsdagen bestod av shopping, fika och mycket skratt i Göteborg först, sedan en heldag på Ullared med fortsatt shopping

 


Fredagen spenderades på The Dubliner mitt inne i stan med goda vänner & pubquiz


 


Fredagkväll spenderades på innestället Excet - drinkar, skratt och en blöt utekväll.



 


Lördagen spenderades på Rosenhill Seamenīs center (där trivdes jag som den sjömansdotter jag faktiskt är) - Kristian och hans besättning spelade sjömansturnering i fotboll. Dom vann och det vart guldfirande utöver det vanliga!


   


Lördagskvällen bestod av bokat på hela övervåningen på Hard Rock Café till sjömansbesättningen med respektives. Mat, dryck, skratt & goda vänner.


 


Söndagen spenderades i en bil påväg hem med ett ton shoppingstuff. Bilder kommer :)

Puss

Av beckaf - 7 september 2013 22:49

Kvällen spenderas i stugan med min stora kärlek, solnedgång och bastu. Lever livets glassiga dagar.

 

 

Av beckaf - 6 september 2013 12:48

Sitter med en hög av skolarbete framför mig - att göra en behandlingsplan enligt SIS LVM, phu!

Har tagit en liten paus, stoppat in en till hög med tvätt i maskinen och beställt ett par nya Uggs till vintern. Ett par svarta blev det den här gången, Bailey Bottom, älskar den typen av uggs. Har redan ett par Chestnutfärgade som är ovanför dem svarta som jag beställt på bilden.


 


 




Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards