beckaf

Alla inlägg under september 2013

Av beckaf - 18 september 2013 11:00

  


Wow, I did it!

Spännande och så himla fräsht det ska bli med lite uppklippt!

Av beckaf - 17 september 2013 21:32

Phö, asså min rygg!

Jag har precis nu skickat in hemtentan, suttit med den sedan halv tio imorse! Åh eftersom jag alltid eftersträvar högsta betyg tar det mig en evighet att formulera alla mina svar på alla 60 frågor. Denna tenta var poängsatt och ja, ju mer man skriver, ju utförligare diskussioner man har, desstu högre poäng får man. Prestation! 12 timmar senare är man rätt trött i huvudet, kommer nog somna ovaggat ikväll med en duns, trots att hjärtat fått hem nya GTA :)



Fick mail från Uggs att mina boots väntar på att skickas nu, wii! Alltså jag älskar uggs, de är bland de skönaste vinterskor jag har, så ordentliga och varma. Nu pratar jag om äkta Uggs.. De är tamejtusan mer vattentåliga än mina Hunter-stövlar, ha ha. Dom är svindyra, men man får ju vad man betalar för, en investering i snygga, bekväma, varma skor. Bland det fulaste jag vet är sådana oäkta "uggs".. Ha ha, jag hade ett par sådana för några år sedan, så himla fult! Ska det vara så ska det vara äkta vara, annars kan det vara.. Klatchigt ;)


Godnatt från oss. Puss


 


 



Av beckaf - 17 september 2013 09:29

Har tagit en bra sovmorgon så jag ska vara utvilad samt tagit en frisk morgonpromenad för att få nytt syre i både lungor och hjärna samt vakna till. Idag är det hemtenta from hell kan jag lova. Har till midnatt på mig och jag känner mig smått stressad, så ska ladda med kaffe och pussar från sambon sen sätta mig tillrätta.


Wish me luck!


 

Av beckaf - 15 september 2013 21:08

Gokväll.

Lite lätt duggregn och kyla, den perfekta kombinationen att springa i. Sagt och gjort, kvällens långa löp tog precis slut, nu ska jag varva ner en upp-tempad kropp i ett varmt bad med inpackning i huvet och ansiktsmask i nyllet. Därefter ska jag sova som en liten piggy i en renbäddad stor slaf med mitt älsklings hjärta! Livet kunde inte vara bättre :)


 



Av beckaf - 15 september 2013 21:00

Hittade lite gamla bilder när jag gick igenom både mappar på Facebook och på datorn, när jag var som mest korthårig! På dessa bilder och under tiden jag var så här korthårig gick jag alltid till Bobby´s inne i stan, bästa frisören någonsin, dyraste för den delen också, haha!


Jag har länge tänkt att piffa upp frillan lite, nu är det bara långt och rakt..

När jag såg bilderna tänkte jag faktiskt klippa lite halvt liknande, lite uppklippt bara, lite kortare på sidorna, inget dramatiskt utan så där lite lätt bara. Samma långa längd, men bara lite piffigare. Vi får se om jag vågar i slutet av denna månad när jag har lite tid över.


 

Av beckaf - 14 september 2013 11:59

Tjötat på i långa uppförsbackar.

Löprundan from hell.

Stark som en oxe.

Det bästa du har är andningen, trots utmattning.

Förmågan och gåvan att känna din kropp så väl, in i minsta fiber, för att kunna sätta den i trans.


the strengh of a lion

the heart of a predator


 

Av beckaf - 13 september 2013 18:01

Att ha en bonus-syrra på VLD betyder att jag inte har köpt eget smink på flera år då det alltid dimper ner både nytt och det senaste som inte ens kommit ut i affären än :) Nytt är Nudie, så härligt fina jordnära färger!


 

Av beckaf - 13 september 2013 14:35

Lugn och skön start på fredagen som kommer fortsätta lugnt och skönt. Både jag och hjärtat har pluggat hela dagen, varvat och städat lite, försökt tvätta upp båda korgarna samt tagit en skön prommis.

Ikväll blir det grillning och en film, för mig blir det lugnt på gymfronten idag men en löptur står absolut på schemat. Jag har en uppgift kvar som ska vara inlämnad på söndag som jag tänkte börja med nu.


Har postat iväg min framtid idag, känns väldigt konstigt och så sjukt spännande. Jag önskar att jag bara kunde få berätta vad det är jag håller på med, men det finns så många obehöriga som läser här som faktiskt inte har med det att göra. Men det blir en suprise längre fram, det lovar jag er, även ni obehöriga snokare ;)


Puss


 

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards