beckaf

Alla inlägg under december 2012

Av beckaf - 12 december 2012 20:41

Kvart i nio snart och jag har inte öppnat psykiatrihäftet än.. Jag är så trött idag! Men jag måste sätta fart nu, läsa kapitel för kapitel och göra en sammanfattning efter varje, sånt är bra för inlärningen, då fastnar det hos mig. Jag hoppas det gör det även fast jag snart somnar sittandes här.


Idag fyller min pappa 50, så jag fixade att hela klassen sjöng för honom på högtalartelefonen. Ha ha, han undrade vad vi hade druckigt för något. Gulle pappa! På lördag har han och frugan fest, då ska jag snosa bebis och dricka goda drinkar.


    

Av beckaf - 12 december 2012 17:00

Nu ska jag ta och krypa i träningskläderna och bege mig till gymmet. Ikväll ska Linda få köra slut på mig med hennes kampsporter. Har vart nere i garaget och värmt upp en timme vid säcken.


 

Av beckaf - 12 december 2012 13:04

En och en halvtimme kvar på denna dag, sen ska jag hem och göra nyttiga pannkakor innan träning.

Av beckaf - 12 december 2012 10:42

Heldag i psykos och schizofrenins tecken. Vi är äran att ha Per Danielsson som lärare, en fantastisk psykiatriker.

Av beckaf - 11 december 2012 20:43

Nu släcker jag nog ner här för ikväll, börjar känna mig seg efter den här otroligt sega dagen. Ska fixa lite inför morgondagens skola bara, samt dricka ett till glas glögg med lite julmusik i bakrunden. Sen ska jag lägga mig med psykiatrihäftet och nöta, vi har tenta snart trotsa att vi avsluta psykologikursen i onsdags, ha ha, snabba puckar.


Puss


 

Av beckaf - 11 december 2012 20:22

Min senaste börjar smått läka efter två veckor. Träningen har blivit sjukt lidande och jag känner mig som en tjockis. Den är inte sne, svårt att få den rak på bild eftersom den ligger under nyckelbenet. - mein herz ist wild . Ett tyskt vildhjärta

Av beckaf - 11 december 2012 19:50

Testar appen och dricker en kopp glögg :)

Av beckaf - 11 december 2012 18:26

Ja det må vara ett väldans hoppande mellan bloggar, men för att försvara mig så är blogspot urfuckade. Hela layouten är knas! Jag gillade bloggplatsen mycket när jag bloggade här förr, så jag gör en ny chansning här nu.


Man vill ju bara att allt ska funka, eller hur!

Tidigare månad - Senare månad

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards