beckaf

Alla inlägg under december 2012

Av beckaf - 18 december 2012 10:05

Godmorgon :)

Av beckaf - 17 december 2012 20:34

Vilken måndag jag haft! Vid tvåtiden åkte jag faktiskt hem, jag var såå trött, hade huvudvärk och kände mig nästan sjuk. Fick som sagt bara två timmar inatt..


Kom hem, donade på lite, tvättade lite tvätt, sen la jag mig en timme innan jag åkte till gymmet helt utpumpad. Men jag behöver hädanefter lägga 400% energi på Le Gym och inte 250%.. Vad tänker jag inte avslöja riktigt än med det har något med franska elitsoldater att göra ;)


Idag ringde även min chef på Hassela Kollektivet och ville att jag skulle jobba. Självklart. Så kliver på mitt pass på fredag med fin middag och kliver av på måndag - julafton, vid ett-tiden då vi har överlämning. Sen direkt till Enånger och julaftonsfirande med familjen :)



Av beckaf - 17 december 2012 07:02

2 timmar har jag sovit inatt :/ Härlig måndag! Dags att kliva upp och åka till skolan.



Av beckaf - 16 december 2012 17:47

Plugg fram till läggdags. Man är måttligt road..

Av beckaf - 16 december 2012 15:28

Om man har en bonus/halv/plast-syster som jag har och hon dessutom jobbar på Viva La Diva, då kan man räkna med att ALLTID få en hög med smink så fort man träffas. VLD är ett toppen märke med bra produkter och fint smink. Jag får alltid dom senaste trenderna och ibland sånt som inte kommit ut på markaden ännu. Igår var inget undantag utan en hel goodiebag lades i min famn. Så, även tuffa tjejer som jag tycker om smink :)


 

 


 


 


 

Av beckaf - 16 december 2012 14:06

Ich und Mein papa

Av beckaf - 16 december 2012 01:30

Min Lillebror och jag har alltid roligt!

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards