beckaf

Alla inlägg under december 2012

Av beckaf - 20 december 2012 16:51

Hallå alla.


Gud vilken stressig dag jag har haft! Hela den här veckan har vart ett stressmoment och jag har kännt mig som ett jagat djur.

Har sovit omkring 18 timmar.. På en vecka! Oh my, det sover jag annars på två nätter. Hade första psykiatritentan idag, vi får se hur det går till nästa termin när vi kommer tillbaka, men den kändes helt ok! Åkte hem med en hemtenta till samt en extra uppgift av vår alkohol/drog-lärare, en xtra uppgift för oss som vill glänsa och verkligen visa framfötterna. Den är redan gjord ;)


Håller på att göra mat nu, egen sås med fläskfile och egengjord och dessutom super nyttig potatisgratäng. Tvättar och står i samtidigt så jag kan packa sen inför jobb-helgen. Det kommer nog kännas underligt att vakna upp på jobbet på julafton! Men jag har saknat mina jävla skitungar så det gör inget.


Puss


 

Av beckaf - 20 december 2012 14:59

The little pony-tailed girl growed up to be a woman



 

  

Av beckaf - 19 december 2012 22:22


Av beckaf - 19 december 2012 21:19

Kropp och hjärna är i symmetri. Kan behövas om man bara är två tjejer i plutonen. Sen att jag har större kniv och oftast more balls än grabbarna är en annan femma ;) Sveriges elit!


  

  

  

  

Av beckaf - 18 december 2012 22:43

Gokväll!
Ligger i sängen efter ett underbart bad. Körde honungs-ansiktsmask, tog en whiskey och läste psykiatri i ett vaniljbad.

Har plockat fram kläder, gått ut med kentis, förberett kaffe, mackor, matlåda och tagit fram bär tills morgondagens smoothie. Har massor av frysta bär som plockades i somras, inget köpt skit!

Imorgon gör vi studiebesök på avd. 11 på Sjukhuset, psykavd. Där vet man ju några som skulle kunna passa, ha ha!
Godnatt


Av beckaf - 18 december 2012 18:18

Ute på bland bovar och banditer i skogen

Av beckaf - 18 december 2012 14:31

Älskade päls! ?

Av beckaf - 18 december 2012 14:29

Ingen makeup, bara lite rosa/oreange läppstift.

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards