beckaf

Alla inlägg under november 2013

Av beckaf - 21 november 2013 11:38

Ligger och funderar på om jag ska klicka hem ett par nya träningstights från SIX DEUCE. Älskar deras träningskläder, har ett linne och ett par korta träningbyxor från dom sen tidigare. Superkvalla på alla deras kläder, mycket bättre än NIKE. Men jag är i valet och kvalet på dessa två färger.

Pink or purple?


 


~


Designed for Female Athletes involved in Running, Bikini, Fitness, Crossfit who demand the highest quality and want to look their best.

Av beckaf - 21 november 2013 11:35

När jag klev upp i morse, gick ut i köket för att hämta kaffe sneglade jag ut..

Med det sagt tänker jag lägga ut en sommarbild.

Fyra bilder, en varm sommardag.


 



Av beckaf - 20 november 2013 23:54

Kom hem idag, stressad. Bytte om, postade paket, hämtade paket, stressade till gymmet och började uppvärmning. Linda kom, vi hade bokat cx efter 4/5 veckors frånvaro. Jag han inte mer än springa klart så börjar jag se flimmer.

Happ, då var det bara att sätta sig i bilen och fort brassa hem. Starka migräntabletter, lite flytande Ipren och flera timmar senare ligger jag fortfarande golvad. Synmigrän. Väldigt sällan men oftast vid stort stresspåslag. Kan lugnt påstå att senaste 2veckorna är boven i dramat. Ingen större utsträckning eftersom jag han hem och ta tabletten i tid, men e ändå som ett paket mumsmums.

Trots det han jag med löpet iaf. Slog mitt personbästa med 2sek idag. Underbart! Helg har jag också gjort, så efter denna kväll kommer jag att ta sovmorgon och inte ställa ngn klocka. Kroppen ska få vila ut lite nu. Natti! :)


Av beckaf - 19 november 2013 22:33

Vilken fantastisk utsikt (och bild jag fick) jag hade igår morse när jag väntade på bussen. Bilden på himlen med kyrkan är tagen precis så, inget filter, inget alls. Det enda jag gjorde var att ställa in kameran. Det var helt fenomenalt vackert och precis som det ser ut på bilden gjorde det i verkligeheten. Övergången till vinter kan vara helt fantastisk i färger. Man kan uppleva norrsken som aldrig förr och soluppgångar med dessa färger.


   

Av beckaf - 18 november 2013 20:38

Ha ha, jag försöker att kanske inte göra så mycket träningsinlägg, mina nedräknade dagar, men mitt liv är just nu mer fyllt med träning än vad det brukar vara. Stackars jävlar som följer mig på Instagram ;)


Dag 8.

Intervall i uppförsbacke, långa långa sträckor. En timme på crosstrainer för att bryta, sedan kötta igen. Jag håller på att slå pb i snabblöpning, faktiskt grymt! Hemligheten är att starta snabbt redan i starten med kroppen i rätt position. Det är en ett evighetsgöra att springa "rätt", för att komma iväg snabbast och för att belasta kropp och knän med minsta möjlighet.


Avslutade med ett axelparti bara för att det var så längesen. En halvtimmes streching, svetten bara rann. Blev hämtad av hjärtat, maten stod klar!


Nedräkning till övning börjar närma sig.

Med oddsen emot mig med 4 veckor sjukfrånvaro har jag verkligen fått kickstarta kroppen. Jag har 8 dagar på mig innan jag sätter mig på tåget med min strids-säck, åker långt norröver och slår mig samman med ett gäng grabbar från I19 (Pansar) och ett gäng från AMF-1 (Amfibie, Berga) och köttar en sjuuuuuhelvetes jävla övning. Pang tjoff paow. Ha ha, det finns en anledning till att min plutonchef skickar bara mig för att leka med dem tuffaste grabbarna. Well.. jag ska spöa skiten ur dom!


 


Av beckaf - 17 november 2013 21:56

Ute i god tid detta år, nyårsklänning beställd och på väg till mig.

Iår blir det verkligen glitter, glamour och paljetter, så snyggt till en vältränad kropp.

Sneakpeak so long ;)


  

 

Av beckaf - 17 november 2013 16:56

Hej.
Ligger i matkoma just nu, blir bara tröttare och tröttare. Big misstake att lägga sig under min mjuka filt på sängen..

Söndagar är vilodag hos mig. Trots det tog jag en liiten runda på 1,5km i strålande sol. Lite mer jogging idag, ingen musik, utan bara skog! Kom hem och pressade ett glas juice. Jag älskar min födelsedagspresent, min citruspress. Jag är en tjej som inte tror ett skit på c-vitamin i rör, berocca eller annat ploj. Jag tror på äkta vara. Dricker ett glas nypressat, fräsht varje dag. Ett glas om dagen susen för magen :)

Puss



Av beckaf - 16 november 2013 20:26

Gokväll.
Vilken fantastisk fin dag det har vart, helt galen temp - strålande sol och 13+. Helt perfekt väder för att vara ute och stor rensa i rabatter och plocka undan det sista.

Perfekt temp för att ta ett eftermiddagslöp dessutom. Varken för varmt eller för kallt för att springa. Bara jag, Raubtier och en jätte måne.

Hem, äta middag med hjärtat och sedan lägga sig ner i bastun och pusta ut. Sträcka ut långkroppen :) I bästa äkta icke tysk stil, en sauna efter ett träningspass, kunde inte avslutat kvällen så mkt bättre.

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards