beckaf

Alla inlägg under oktober 2013

Av beckaf - 6 oktober 2013 22:22

Hej!
Trött tjej.. Inte van att hålla igång, ha ha. Tur att det är så sällan jag är ute. Men vilken trevlig kväll :) Tack alla inblandade!

Krypit ner efter ett långt bad.. vart liksom inte människa förens nu ba.. somnar gööötttt utan vaggvisa ikväll! Godnatt


Av beckaf - 5 oktober 2013 14:20

Sitter med en hemmagjord ansiktsmask, nyss tagit ett bad, älskling hällde upp ett glas vin till mig och outfiten är framtagen. Myspys kväll med bästa vänner. #bestfriends #skrattahelanatten

Bästa feelgood låten jag vet: C'Mon by Ke$ha


 

NEW

Av beckaf - 4 oktober 2013 23:03

Imorse fick jag sms och avi att båda mina Campbells hade kommit.

Åh jag är dökär. Hur lycklig kan en tös bli va!


Nu har jag svårt att bestämma vilka jag ska ha till min och Cindys lilla utgång imorgon...


 

Av beckaf - 4 oktober 2013 09:34

Sista biten på tentan är snart klar, väldigt skönt.


Underbart väder, jag ska packa en väska och sedan bege mig till tåget - mot sundsvall och lillebror. Hem imorgon, skicka in tentan, fixa sig, sedan en liten utgång med Cindy! #love


Tjoflöjt ♥


 

Av beckaf - 3 oktober 2013 21:47

Linda körde Pump, jag rev av en repa på löpbandet, på högsta speed i 5km.

Squats efter det. Feeeeeling good!


 


Av beckaf - 3 oktober 2013 09:28

Lite morgonpyssel i rabatten :) Nu är gubbarna nersatta inför vintern och allt som fattas är ett fibertäcke. Till våren när snön är borta kommer dom ploppa som vildingar!


Av beckaf - 2 oktober 2013 22:33

På lunchen gick jag och några klasskamrater ner down town. Jag tänkte att jag skulle försöka hitta något att göra rent samt "vita" till mina air force. Sömmarna speciellt har blivit så dassiga viket gör att dom ser så skitiga ut.

En av tjejerna sa att vi definitivt inte skulle gå in på Eurosko, det var tydligen dålig service. Trots det står jag där inne och blir totalt ignorerad.. Jag förstod genast vad L menade - vilket trashigt ställe, snacka om b. Ibland tror jag att jag har alldeles för höga krav på den här lilla hålan. Vi skuttade iaf in till den andra skoaffären och där fick jag hjälp på en gång, jag han inte mer än kliva in så var det en urgullig tjej framme vid mig, redo att assistera.

Fick iaf med mig en vit skokräm till läder, och kolla resultatet!! Dom vart som nya, mina älskade Nike!


Av beckaf - 2 oktober 2013 21:17

Sliter hårt med mitt fall - Sebbe 18 år, en trasig själ med missbruksproblematik. Lite halv roligt att göra både vård och genomförandeplaner, speciellt i detta fall när jag får bestämma själv. Imorgon ska jag knyta ihop säcken för att kunna skicka in det på fredag innan jag drar till Sundsvall. #behandlingspedagog


 

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards