beckaf

Alla inlägg under oktober 2013

Av beckaf - 12 oktober 2013 14:58

Åh kolla in dessa fyra bodys! Jag tänkte köpa kanske två av dessa, men jag vet verkligen inte vilka.. Alla är grymma! Men jag lutar mest åt den svarta med korset och den vita med tigern på. Visst är dom to die for!


Till tänkte jag ha ett par höga, svarta midjejeans med dragkedja bak och ett par höga svarta skor.

Till den svarta så kan man ha stora guld smycken.

Till den vita så kan man köra på silver.

Sjukt läckert. Synd bara att man har sådan beslutsångest :)


 

Av beckaf - 11 oktober 2013 11:47

Nu behöver jag hjälp!

I slutet av oktober ska jag up till Sundsvall som jag berättade, där det är värsta festen med bara tjejer. Jag håller febrilt på att leta efter en snygg klänning, men har hittat så många så jag kan inte bestämma mig. Till detta evenemang ska det vara en snygg klänning, det är ju trots allt Sundsvall vi går ut i! I Hudik tar man inte på sig en snygg coctailklänning när man går ut på Hogges liksom. Därför äger jag inga riktigt Oskar-snygga klänningar, bara sådana jag har haft på bröllop. Jag har som sagt hittat en del, men jag kan inte bestämma mig för vilken av dem. Jag vet att både den ena och den andra är inne och läser här, så då kan ju DU hjälpa till och ge mig lite smakråd ;)


   

Jag är väldigt mycket inne på första och sista klänningarna på bild 2, båda från Elise Ryan!

Den sista på bild 2 älskar jag verkligen eftersom man skulle se min revbenstatuering!


Eller..

PEPLUM!


   


Här är jag inne på den svarta klänningen, också för att det är sjukt snyggt med sådana här klänningar när man har revbenstatueringar. Vad säger ni?

Av beckaf - 10 oktober 2013 20:51

Mmmmhm behöver jag säga att smaklökarna fick sig en omgång! Inge pannkakor och ärtsoppa här inte, homemade burgers med fräsh sallad ist för äckliga stripes.

Av beckaf - 9 oktober 2013 15:10

Här om dagen bestämde jag mig för att pimpa min favorit vinterjacka lite. Tycker det är så synd att det inte är päls på kragen. Sagt och gjort, köpte en liten mjuk pälskrage från HM för 30kr. And tada!!


Av beckaf - 9 oktober 2013 10:56

Hej.

Py pan, ligger hemma, fortfarande i sängen med en hals som ett rivjärn. Jag förstår inte hur dum man kan vara om man tvingar sig själv att sitta i skolan sjuk?! Sitta och hosta, snyva, nysa bland 20st andra som inte vill bli sjuka. Varför går man till skolan om man e sjuk? Då behöver jag inte förklara vem som smittat mig! Det här är det sista jag har tid med, att vara sjuk, speciellt träningsmässigt :/


~


Till ngt roligare.

Två dagar i rad har jag fått två härliga samtal.

Det första var från mamma, som berättade att i slutet av november bjuder mormor hela familjen till Danmark. Hon fyller 70år i december och firar det genom att bjuda alla oss dit. Resa, hotell, allt e klart. Det blir julmarknad och hela kalaset, det ska bli så himla mysigt!


Det andra samtalet fick jag igår kväll av min tjejkompis Ida som bor i Sundsvall. Vi hade planerat en utgång där löningshelgen i oktober. Bara hon och jag liksom.. Då ringde hon igår och berättade att hennes kusin Frida ska flytta till USA för att plugga. Därav kommer det bli en monster avskeds-fest för henne med alla oss tjejer, ett gigantiskt gäng med härliga brudar! På dagen blir det spa, laserhallen (jag kommer äga), rida på tjuren inne vid Biteline (ha ha) och massor av roliga aktiviteter där det ingår alkolhol ;), sen blir det finmiddag och tillsist blir det fetaste utgången med värsta tjejgänget!


 

Av beckaf - 8 oktober 2013 11:00

WILDFLOWERS GO WHEREVER THEY DAMN WELL PLEASE


 

MI

Av beckaf - 7 oktober 2013 21:57

Gokväll.

Efter en ordentlig löprunda tidigare kommer jag somna gott. Det var helt underbart att springa ikväll, så himla varmt och skönt. Annars har det vart rätt jobbigt att springa ibland när det är kallt, det är inge vidare för lungorna.


Idag började vi med kursen jag har sett fram emot i över ett års tid - MI (motiverande intervju, kbt-baserat). Jag har suttit pirrig hela dagen och bara dragit i mig allt som sagts. Åh vad jag älskar att plugga :) Att åka hem varje dag och alltid ha lärt sig massor av nytt, att ständigt processa och lära sig saker, anta nya utmaningar, sätta mvg på alla tentor, känna sig mer och mer professionell i både sitt eget arbete och i sin nya roll som snart examinerad b.pedagog med rätt feta inriktningar. En känsla som är ganska svår att beskriva, en lycka som är ganska svår att sätta i ord.


Jag kan bara säga att jag älskarīt!


Min mamma jobbar med MI bla och hon har berättat så mkt för mig om detta så jag kan inte vänta tills det drar igång på riktigt. Snacka om att år ett var det tyngsta (stackars ettorna som börjat nu), då betade vi av alla tunga kurser. Nu börjar det roliga, det som man väntat på ett helt år!


 

Av beckaf - 6 oktober 2013 22:35

Viktigt!

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards