beckaf

Alla inlägg under augusti 2013

Av beckaf - 18 augusti 2013 10:51

Ett stycke tyskt stål.

Helgens passträning såg ut som så:
En timmes swissball i fredags, Cx samt ett Grit cardiopass efter.

Av beckaf - 16 augusti 2013 15:03

Look at me and look at you.
Now tell me hunny, who's jealous of who?!

Av beckaf - 15 augusti 2013 21:41

Grym gymdag med Linda ikväll. Idag forsatte jag på rumpa med grymma squats och även bål/core. Jag hoppas att Frank inte har så mkt ben imorgon på Swissball. Haha, då kan det bli lite jobbigt.


 

Av beckaf - 15 augusti 2013 21:12

Gokväll. Vilken fin dag det har varit idag, sommaren visade sig igen efter alla dessa regniga dagar. Idag tog jag en tur till Hudiksvall, jag var påväg till Sundsvall först men insåg att jag inte skulle hinna då om man släppte lös mig i Birsta ;) Behövde lite nytt i skolväg, en ny almanacka och lite nya block. Det slutade med mycket mer, ha ha!


       

   


Det vart ett gäng tights, träningskläder, smycker, tröjor och linnen. Älskar Boston jackan till döds!

Idag var jag bohemiskt med fransar och spets.


 

Av beckaf - 14 augusti 2013 23:33

Kvällen har inneburit gym, för första gången på 3 veckor. 2 grymma timmar med vader, lår och squats.

Jag insåg idag att jag verkligen har grymt vältränade ben, så jag var tvungen att ta en bild.


Av beckaf - 13 augusti 2013 22:48

Beställde ju ett par svarta sneakers här för några dagar sedan, men dom var inte alls vad jag tänk mig, smala framtill så det var lite obehagligt. Skickade tillbaka dom och hade lunchen över att kika lite på nytt.

Nu har jag bestämt mig och unnat mig ett par svarta höga Nike air force ist, direkt hemklickat från Nike. Jag har ett par vita air force mid, ett par låga, men nu ville jag ha ett par höga sneakers.

Grymma skor och hur fräscha är dom inte då!


Av beckaf - 13 augusti 2013 22:31

En kvällstur ner till stugan med mitt hjärta. Himlen var helt knallrosa, så fint!

Av beckaf - 13 augusti 2013 16:35

Hej kindben, i love u.


Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards