beckaf

Alla inlägg under augusti 2013

Av beckaf - 21 augusti 2013 22:04

Tired beauti..

Ligger i sängen och har börjat småfila på vår första uppgift för den här terminen i vårt nu avslutade block Genusperspektiv. Den ska va inne på söndag men har en deadline tills på lördag eftermiddag. På kvällen är det en planerad utgång med Linda på......... ja vad finns det att välja på här..? Hogges då. Det är och kommer nog vara det svåraste för mig som storstadsbo att vänja mig vid, det minskade utbudet. Såg iaf att dom hade bartömning, kan hända att det blir en vild kväll ;)


Ska fila lite till, sen ska jag invänta hjärtat som spelat golf, sen ska jag äääntligen få sova som jag längtat efter hela dagen, i en nybäddad säng! Skolan tog tid så jag han aldrig med cx-passet men åkte ner stressad och trött och nötte löpbandet. Det ska bli välbehövligt med en sovmorgon.. Halv tolv ska jag hämta upp Linda imorgon så ska vi köra ett Grit Cardio pass i Hudik!


Nu kom min älskling, puss.


 

Av beckaf - 20 augusti 2013 23:28

Dagsform.

Vältränade tjejer är grymt! En annan är både snygg, smidig och smäck på samma gång - bra arvsanlag och tidig kampsportsdebut. Jag älskar min välsvarvade och uthålliga kropp :) Jag är fierce i mina nya träningstights och linne!

Av beckaf - 20 augusti 2013 23:20

Lång dag i skolan, så seg, trodde jag skulle få nå fel på slutet. Ner till bussen (har inte åkt buss på evigheter, men som student är det ett billigt val ^^), har bilen i bergsjö så jag kommer hem snabbare, min otroliga sambo hade grillat gott och matchat min hemkomst så jag skulle hinna äta innan träningen, hjärtat! Linda hämtade upp mig, iväg till Hudik Gym och ett Kettlebells - pass. Efter det åkte vi en sväng till Ica och handlade.

Nu är mina benhinnor i uppror, skönt att ligga i sängen. Sista dagen i skolan imorgon, sen gör jag helg!

Här kommer en instagram bild över dagen:

Av beckaf - 19 augusti 2013 20:09

Underbart! Idag unnande jag mig en timmes triggerpunkts-massage efter skolan. När jag kom hem var maten klar, gohjärtat! Jag brukar se till att boka in en massage varrannnan månad (om man inte är i behov av det mer) för att ta hand om kroppen. Tränar man hårt är det viktigt att hålla koll på kroppen och vara rädd om den, därav massage och behandlingar. Nu är jag trött, nermyst i sängen, väntandes på min älskling som är på gymmet.


Imorgon står ett pass på schemat i Hudik - Kettlebells. Vet inte om jag ska vara kvar efter skolan eller åka hem. Jag skulle kunna ta med casein-proteinet och vänta på skolan tills Linda är inne.


 

Av beckaf - 19 augusti 2013 20:02


  

Jacka: MQ

Blus: Bubbleroom

Höga midjejeans: Nelly

Höga ankelboots: Scorett

Väska: Palt

Smycken: Guldfynd

Glasögon: Rayban

Av beckaf - 19 augusti 2013 19:16

Yes, nu kommer jag hååårdköra för att vara i mitt livs bästa form till våren, jag kommer att vara snabbare än tiderna, dom kommer klocka mig innan någon ens fattat vad som hänt. Om ni hänger med framöver så kommer det visa sig vad det är jag ska göra. Nu börjar min sjukt grymma träning för att tänja ytterligare på gränserna och komma ett steg närmare mitt dröm-mål. Lite snabbare, lite tuffare, lite hårdare än dig va!


You hear my voice, you hear that sound,
like thunder gonna shake the ground

I got the eye of the tiger,
dancing through the fire, 'cause I am a champion
and you're gonna hear me roar
louder, louder than a lion
'cause I am a champion


 


Jag blir så himla glad av alla kommentarer jag får på både Facebook och Instagram av vänner. Kommentaren nere är från en kollega på Försvarsmakten, vem kan inte bli glad för sånt! Sån egoboost att veta att man faktiskt är en inspiration för väldigt många, medans vissa fortfarande försöker brottas med mig, trots att dom aldrig kommer att vinna.


   

  

Av beckaf - 18 augusti 2013 21:57

Hej.!
Slut tjej efter en grymt intensiv helg med träning. Men igår tog hjärtat med mig till stugan så jag skulle få koppla av lite. Vi åkte på pizzan (älskar bergsjö pizzans kyckling sallad) och det vart en sallad som vanliga för mig. Bastu, mys, film och korvgrillning - myste framför brasan med en bok! Så skönt att vakna till björkarnas sus imorse.

Av beckaf - 18 augusti 2013 15:25

Yes! VM-guld i spjut, GÖTT!!

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards