beckaf

Alla inlägg under juli 2013

Av beckaf - 5 juli 2013 18:30

Exakt, värsta bästa fredagsmyset hos min goda vän Annica, som även är min kollega (vi har privileget att ha henne som kock, riktigt jäkla bortskämda med hennes mat). En varm veranda, jordgubbar, melon, ostar, oliver, vin, skratt, fint sällskap och god vänskap. Vad mer kan man önska sig en fredagkväll.


 

Av beckaf - 4 juli 2013 13:47

Imorse klev jag av mitt pass på jobbet, hade en körning imorse sen åkte jag hem efter det. Kom hem vid åtta snåret, la mig i en timme, sen bar det iväg till H.sand för uttjeckning av bettan på vårt militärförråd och nu ska jag snart hämta upp Charles, bästa stridspartnern, på vägen som kom hem från Afghanistan inatt, tröttaste gänget i världen. Patrull med H.ngebataljonen idag :)

Sen är det hem imorgonbitti och slappa efter 4 dygn på jobbet. Jobbat med bästa grabbarna i veckan, py pan vad jag har skrattat.



Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards