beckaf

Alla inlägg under juli 2013

Av beckaf - 24 juli 2013 11:15

Keps: NK Stockholm
Tröja: Bubbleroom
Jeans: Nelly
Levis skärp
Vita nya converse


Av beckaf - 24 juli 2013 10:55

Last night.

Av beckaf - 23 juli 2013 13:52

Py pan för att vara sjuk! Jag blir seriöst aldrig sjuk, men det känns som en tuff match för immunförsvaret mot 15 sjuka ungdomar och sjuk personal. Fick ont i halsen igår när jag skulle åka hem, låg hela kvällen helt platt, idag är halsen ok men då är jag dunderförkyld ist. Jag vet inte vad jag ska göra åt det, jag är aldrig sjuk!


Åh det värsta av allt är att jag måste in till Hudiksvall och möta mamma plus hämta ut min försenade födelsedags present från pappa och Bodil från Bodils jobb, Fasett.


Men det absolut hemskaste av allt - jag måste klippa gräsmattan, haha. Att vara sjuk, ensam och husägare är ingen hitt! Ikväll ska jag försöka hitta orken till att tvätta bilen.. Hittils har jag bara orkat plantera om jordgubbarna efter helvetesklippningen i denna hetta.


 


 

Av beckaf - 20 juli 2013 01:09

Hallå mitt i natten. 15timmars passet är över.. När man jobbar så här så känns det aldrig som om man jobbar 15-16-17 timmar på nått konstigt sätt. Imorgon är det naturligtvis sovmorgon. Halv elva för personalen och tolv för kidsen..

Så jäkla kul när Larsson jobbar natt. Min mycket goda vän sedan tio år, numera klasskompis sen ett år tillbaka och dessutom arbetskollega här på kollektivet. Idag han vi gå ner till gymmet i källaren då det var lugnt uppe och j*klar va skönt det va att pumpa lite. Nu ska jag sova och ha en skön sovmorgon..

Godnatt!


Av beckaf - 18 juli 2013 15:03

Den här veckan har bestått av grym, hård träning och jag älskar det eftersom jag åker iväg till jobbet i tre dygn morgon. Det blir inte så mycket träning på jobbet trots att vi har ett gym. Jag tar självklart med mig mina vikter när jag är borta så pass länge, annat när jag bara jobbar ett dygn. Perfekt att ha dom med när man är ledig på kvällen eller har sovmorgon på helger, då passar man på att springa och träna innan. Som imorgon då jag går på en helg.


Ikväll blir det styrketräning och kondis som gäller.


 


 

Av beckaf - 15 juli 2013 11:17

Godag.
Idag är jag supertrött, var i säng så himla sent igår. Upp tidigt då det skulle komma en tekniker och kolla varför vårt internet är så långsamt. Sagt och gjort, nu är det fixat.

Idag blir det super-chill bara, har absolut inga planer alls och det är så härligt ibland, det är bara gymmet ikväll som är inräknat.

Imorgon ska jag göra lite ärenden i Hudiksvall, sedan ska jag åka hem till mamma och chilla med henne. Myspys!

Puss

New

Av beckaf - 14 juli 2013 22:49

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards