beckaf

Alla inlägg under juni 2014

Av beckaf - 10 juni 2014 19:15

En blivande pedagog chillar i solen med papi unt bodil! Ganska gött. Imorgon tar jag examen, eller jag blir examinerad rättare sagt, om man gått högskola! Om 19 timmar kan jag officiellt sluta kalla mig för student och närmare bestämt BEHANDLINGSPEDAGOG! Kan inte fatta hur snabbt tiden gått!! Dessa år har bara sprungit iväg :) Aaaah härligt!

Nu ska jag bli bjuppad på mat och en till kall öl. Livet!


Av beckaf - 10 juni 2014 00:06

Måndag, snart tisdag och sen är det onsdag och examinationsdag. Vart tusan tog dessa år vägen!? Lunch på Köpmanberget på onsdag, sen hem till pappa på skumpa, sen hem till mamma på skumpa :) Om mindre än två dagar är jag pedagog for real!

Semester i två veckor, sommaren är här, hängmattan är uppe, mina smultron, hallon, björnbär och jordgubbar är på väg upp och livet är grymt njutbart.

Av beckaf - 8 juni 2014 23:55

Vilken härlig söndag!

Har kört, klyvt, kapat och bärt ved hela morgonen, Mattias kom med lastbilen förra helgen så hjärtat har haft mkt att göra medans jag har jobbat större delen av helgen. Känns i kroppen och jag kommer nog somna omgående och ovaggat nu :)

På kvällskvisten drog vi till Steffo på film-mys och lite pill och plock på hans Ford 31:a tudor!

Tillsist hemma, ska lägga mig tillrätta på min älsklings axel som varje natt och somna älskad. Bästa känslan! Upp tidigt på pw innan allra sista skolveckan. Puss


Av beckaf - 8 juni 2014 14:28

Igår stack vi till stugan (ungefär 3km bort, så behändigt avstånd) och bastade och fiskade. Så avkopplande i en helt blå atmosfär!


Av beckaf - 7 juni 2014 12:41

Must have!

Av beckaf - 6 juni 2014 20:04

Nya jeans och ny skinnjacka från Noisy May. Just love 'em! Väntar på lika jeans från samma märke fast ljusa. Fräsht nu till sommaren :)

Av beckaf - 6 juni 2014 10:29

Men såja!!
Igår skickades mitt sista arbete in för denna utbildning. Mitt stora examensarbete om våldsutsatta kvinnor i missbruk. Som jag slitit fan med detta arbete, men nu är det inskickat.

På onsdag tar jag examen och ska fira in detta med gott bubbel hemma med hela familjen!

Efter detta kan jag titulera mig Behandlingspedagog med fina inriktningar och inte längre student. Just love it!


Av beckaf - 6 juni 2014 10:18


Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards