beckaf

Alla inlägg under juli 2014

Av beckaf - 3 juli 2014 09:02

Trots att jag normalt brukar posta sådana här inlägg på träningsbloggen så tänkte jag dock göra det här med. Jag älskar att blicka bakåt i min träning och tackar för att jag så envist knäppt kort på mig själva varenda månad, för det gör att jag kan lägga upp sådana här bilder och verkligen se hur långt jag kommit :) Det är lätt att man blir blind och missar alla detaljer då man oftast ser sig själv varje dag.

De två översta bilderna är tagna 42 respektive 39 veckor sen, de undre två idag. Nice work haah! Ngt jag inte kan få nog om är att stirra på min mage, jag verkligen älskar min vältränade mage :) #gettingripped


Av beckaf - 1 juli 2014 22:49

Heeej från mitt lilla mysiga krypin på jobbet! Precis slutat och ska snart upp igen, så passar på att sova här. Värsta mysiga lilla bunkern, just love it!

Har tränat nu innan, sen en dusch och nu är det bums i säng. Ska upp tidigt på en pw innan jag går upp och dricker kaffe med nattis. Natti natti för bossgirl med hårdaste magen i stan, som mina vänner så fint säger ;) (man ska/kan göra sitt bästa för att vara, känna och se fräsh ut, både för sig själv och den man lever med).


New

Av beckaf - 1 juli 2014 16:53

Denna korallfärgade jumpsuit är på väg till mig nu, den kommer bli huur snygg som helst på en solbrun Becka.

  


 

Av beckaf - 1 juli 2014 16:03

Ord är överflödiga, denna helg levererar alltid! Cowboyhatt och mina amerikanska Bullhead boots, en kall öl, amerikanska bilar och fantastiska vänner. Bilarna för kvällen var naturligtvis våra egna, Stefans Ford från 1929 och våran Dodge från 1969. På dagen åkte vi ner för cruisingstråket, killarna i Forden och jag körde ner mig och Veronica i Dodgen!


       

Av beckaf - 1 juli 2014 15:54

Lite nytt från helgens MSN, en tisha och en tröja! Älskar min nya Dirty Twelve hoodie, färgen på trycket passar till mitt blonda hår :)


 

Av beckaf - 1 juli 2014 15:19

Efter många diskussioner, övervägningar, zonkartor, klimatkartor och planering så har vi kommit fram till att gran passar bäst som häck hos oss :) I vintras tog ju Ivar vårt staket, haha, så nu bestämde vi oss för häck ist för ett nytt staket. Det är snyggare med häck och just gran växer snabbt och den är grön året om. Perfekt! Sagt och gjort, 120 små plantor kom igår! Med kontakter i varje yrke kom bästa Olle som jobbar med skogsbruk över med lådan igår. Inte många öre betalade vi jämfört med att köpa av någon man inte känner eller i affär! :)

Nu blir det trädgårdspyssel en tid framöver!

Av beckaf - 1 juli 2014 00:31

Är löjligt kär i mina två nya klänningar från HM - så enkla, fräsha och snygga! Dom sitter som en smäck på en välsvarvad kropp ;)

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards