beckaf

Alla inlägg under april 2014

Av beckaf - 5 april 2014 09:27

När jag var ute och traskade i trädgården igår så såg jag att påsklökarna jag grävde ner förra året nu är på g till att bli stora fina påskliljor, alldeles lagom till påsk.

Underbart! Så underbart att se det växa, nu är våren verkligen på intåg!


Av beckaf - 4 april 2014 22:31

Det börjar kännas i kroppen att jag inte har tränat på mer än en vecka nu. Knarkar cvitamin så jag ska bli frisk till nästa vecka. Först tjejpolaren här, sen blev jag supersjuk, alla odds emot. Men men, ba nya tag. Mina morning-abs ser ripped ut trots en vecka off.

Fick ännu ett marathon/springerbjudande av en bekant idag. Börjar tröttna på att säga samma sak varenda ggn. Tack alla som frågar - Men jag är ingen löpmänniska. Visst springer jag i träningssyfte, men jag är en byggtjej, en fitness/bodybuilding brutta. Jag gillar hinder, kasta in mig på Nordic Military Training så ska du se en solstråle.. Men erbjuder du mig ett löp, då surnar jag ihop, haha. Asså nä, det är för tråkigt och monotont för mig, tyvärr. Now you know, så sluta fråga mig!

Av beckaf - 4 april 2014 21:45

Åh vad jag älskar att handla till huset och speciellt min trädgård! Den har ba tagit mig tre år, men nu börjar den verkligen komma till liv med äppelträd, hallon, smultron, vinbär, syrener, rosor och massor av vackra blommor som återkommer.

Dessa godingar kom jag hem med idag :) Jag har stora planer på baksidan detta år, bla ska jag sätta häck där vi hade staket ooh där vi hade hundgård ska det bli soldäck, samt så ska det bli mer rabatter och annat pyssel där. KAN INTE VÄNTA! Haha jag älskar att påta i min älskade trädgård!

Av beckaf - 4 april 2014 21:34

Spring's here! My baby Campbells are out :)
#JeffreyCampbell


Av beckaf - 2 april 2014 22:24

Gokväll från sjukstugan..

Idag har jag klarat av att gå ut till brevlådan utan att typ dö! Börjar känna att det släpper lite, så himla skönt! Tackvare hostan har jag ingen röst, haha, får knacka i väggar för att hjärtat ska höra att jag vill ngt då jag vart sängliggandes sedan måndagkväll!

Försöker repa mig så gott det går, på måndag börjar skolan. På eftermiddagen ska jag förlänga mina fransar ytterligare :) Nu blir det ett glas cvitamin -egenpressat naturligtvis- sedan ett bad och sist så ska jag bättra på brännan! Puss

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards